loading...
ولایت عشق
f.b بازدید : 151 پنجشنبه 01 دی 1390 نظرات (0)

سلام به تمام رز بلاگی ها و غیره.

من تازه نیومدم و این جا تجربه دارم پس دیگه برای رزبلاگی های قدیمی نیاز به معرفی ندارم ولی برای افراد تازه وارد بگم که من از چیزایی حرف میزنم که خودم باهاشون سرو کله میزنم و آشنام و اصلا"هم از جایی کپی نمیکنم پس شما هم این کا رو نکنید . البته بعضی وقتا که نمیتونم بنویسم از وب های دیگه و اون هم از وب افرادی که میشناسم و با اجازه ی خودشون کپی میکنم و این اتفاق خیلی کم می افته . البته بیشتر مطالبی که میبینید من توی وبم نوشتم و توی جاهای دیگه به کار رفته رو خودم بهشون دادم .

خوب دیگه زیاد سرتون رو درد نمیارم .

خداحافظ همتون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 5,352